EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

TSUNAMI: VALUL UCIGAȘ

Scrie un comentariu


Reeditare din data de 11 martie 2011

tsunami: Val gigantic care apare la suprafața oceanelor în urma cutremurelor submarine (sursa: dexonline).

Japonia… Hawaii… Coastele pacifice ale Americii de nord și Asiei… TSUNAMI!!!

Frică și groază apucă pe locuitorii pământului! M-am uitat astăzi la știri și m-a luat groaza! În urma unui cutremur de 8,8 grade pe scara Richter în largul Oceanului Pacific s-au stârnit valuri uriașe, înalte de 10 metri, ale unui tsunami. Am văzut cum valurile uriașe au luat pur și simplu pe sus mașini, ambarcațiuni, avioane ușoare aflate la sol și cum le-au dus până departe pe un câmp cultivat!!! M-am gândit în inima mea: „Doamne, îți mulțumesc că m-am născut și trăiesc în România, nu în Japonia!” Recunosc că în felul ăsta am fost oarecum egoist! Pe site-ul http://www.evz.ro/index.html scrie: „Filmate de amatori, surprinse de camerele de supravegere sau difuzate de televiziuni, imaginile de la cutremurul de 8,8 care a zguduit azi Japonia arată dimensiunea tragediei, una de de proporţii biblice. Este groaznic să vezi că moartea vine atât de repede, cu o viteză de cca. 200 m/secundă, cât am înțeles că au avut valurile uriașe! Am făcut un calcul foarte simplu al vitezei pe oră și mi-a dat așa:

200 m. x 60 sec. x 60 min. = 720 000 m/h, adică 720 km/h! Păi ce mașină ultraperformantă să ai ca să scapi de o astfel de urgie când această viteză este aproape egală cu cea a unui avion? Unde să scapi? Unde să te duci? Cuvântul Domnului spune că nu ne putem ascunde nicăieri de mânia lui Dumnezeu!

În Apocalipsa scrie despre aceste lucruri și iată că ele se petrec în prezent! Venirea Domnului este foarte aproape!

Am pe inimă să ne rugăm pentru frații noștri creștini, de orice confesiune, care sunt plecați ca misionari în partea aceea de lume și care duc Cuvântul Domnului pe ogorul acela arid din punct de vedere spiritual. Doamne, ocrotește poporul japonez și fă-l să Te cunoască pe Tine ca singur Domn și Mântuitor! Amin!


Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

