EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

TIMPUL ZILNIC DE RUGĂCIUNE

Scrie un comentariu


Dacă doriți să vă rugați împreună cu mine pentru aceste cauze, vă invit să vă alăturați demersului meu înaintea lui Dumnezeu. Biblia spune: „Domnul îmi ascultă cererile şi Domnul îmi primeşte rugăciunea!” (Psalmi 6:9) și: „El ia aminte la rugăciunea nevoiaşului şi nu-i nesocoteşte rugăciunea. ” (Psalmi 102:17) Amin!

De asemenea, dacă aveți dumneavoastră înșivă cauze pentru rugăciune sau cereri înaintea Domnului, faceți-mi de cunoscut în comentarii și din săptămâna imediat următoare cererea dumneavoastră va apărea pe lista de rugăciune.

Dimineața (07:30):

  1. Familia mea, pentru mântuire;

2. Botez cu Duhul Sfânt pentru mine;

După amiaza (13:30):

  1. Colegele de serviciu, pentru mântuire;
  2. Copiii de la școală ca Dumnezeu să-i binecuvânteze și, prin ei, să aducă mântuirea în familiile lor;
  3. Familia Bradu Nicu, ca Dumnezeu să rezolve problemele din familia lui;
  4. Biserica „Harul” din Lehliu-Gară, ca Dumnezeu să ne ajute să rezolvăm toate problemele;

5. Evanghelizare și plantarea unei biserici în Gurbănești;

Seara (21:00):

  1. Familia soacrei mele, pentru vindecare și mântuire;
  2. Preot Dobre Iulian & familia, pentru ca Dumnezeu să lucreze la inima lor și să nu mai fie împotrivitori;
  3. Evanghelizare și plantarea unei biserici în Gurbănești;

4. Fratele Fane, pentru vindecare;

5. Un copil în familia noastră (Puchea Dorel).

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

