EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

MEDITAȚII ZILNICE PE MARGINEA PSALMULUI 119 (4)

Scrie un comentariu


cropped-bible-1

„4. Tu ai dat poruncile Tale, ca să fie păzite cu sfinţenie. ”
(Psalmi 119:4)

 

FIȚI SFINȚI!

Știm cu toții un lucru, și anume că orice are un sfârșit. Nimic nu este veșnic. Ne-am dori, poate, cu toții să trăim veșnic pe un pământ plin de pace și de dragoste frățească. Din păcate, acest lucru nu este posibil. Noi nu trăim veșnic (am în vedere viața fizică), iar cât despre pace și dragoste pe pământ nici nu poate fi vorba!

Cuvântul lui Dumnezeu spus prin Moise, robul Domnului, spune: Voi să-Mi fiţi sfinţi, căci Eu sunt sfânt, Eu, Domnul; Eu v-am pus deoparte dintre popoare ca să fiţi ai Mei.” (Leviticul 20:26) și: „Să vă aduceţi astfel aminte de poruncile Mele, să le împliniţi şi să fiţi sfinţi pentru Dumnezeul vostru. ” (Numeri 15:40) De ce ne cheamă Domnul la sfințenie? Noi știm că nu vom trăi veșnic pe acest pământ și că va veni o vreme când va trebui să plecăm „acasă”. Dar unde este acest „acasă”? Pentru cei credincioși „acasă” înseamnă în Împărăția lui Dumnezeu, acolo unde El va şterge orice lacrimă din ochii lor. Şi moartea nu va mai fi. Nu va mai fi nici tânguire, nici ţipăt, nici durere, pentru că lucrurile dintâi au trecut.” (Apocalipsa 21:4) Dar pentru asta cei credincioși trebuie ca în permanență să se pregătească și să se sfințească, pentru că Nimic întinat nu va intra în ea (în cetatea Noului Ierusalim), nimeni care trăieşte în spurcăciune şi în minciună; ci numai cei scrişi în Cartea Vieţii Mielului. ” (Apocalipsa 21:27) Iar pregătirea asta nu este prea grea pentru nimeni. Nu trebuie să faci cine știe ce mari lucruri, nu trebuie să te autoflagelezi, așa cum fac unii în preajma sărbătorii Nașterii Domnului, nu trebuie decât să împlinești două mari porunci lăsate de Domnul Isus: (…)Să iubeşti pe Domnul Dumnezeul tău cu toată inima ta, cu tot sufletul tău şi cu tot cugetul tău. (…) Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi.” (Matei 22:37, 39)

Unii au, însă, impresia că pot fi mântuiți și pe alte căi, fără să se pocăiască. Însă Biblia este foarte clară și în această privință, pentru că Domnul Isus a spus: „Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine. (Ioan 14:6) El nu a spus niciodată: „Eu sunt una dintre căi, mai sunt și altele”, ci a spus „Eu sunt CALEA!” Iar oricine nu urmează CALEA care este Isus va fi aruncat afară unde va fi plânsul şi scrâşnirea dinţilor.” (Matei 8:12)

Așadar, drag prieten, vrei tu să fii mântuit și să trăiești o veșnicie în prezenta Tatălui tău care te iubește? Nu ai decât un singur lucru de făcut: „Crede în Domnul Isus, şi vei fi mântuit tu şi casa ta.” (Faptele apostolilor 16:31)

AMIN!

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

