EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

MEDITAȚII ZILNICE PE MARGINEA PSALMULUI 119 (28) – „CUVÂNTUL CARE TE RIDICĂ”

Scrie un comentariu


cropped-bible-1

28. Îmi plânge sufletul de durere: ridică-mă după cuvântul Tău!
(Psalmi 119:28)

 

Poate că de multe ori ai avut sufletul plin de durere, o durerea care te apăsa, care nu-ți dădea pace (cum să-ți dea pace durerea?), o durere din pricina căreia nu mai aveai liniște. Poate că problemele din familia ta au cauzat sau au accentuat această durere. Poate că prietenii tăi ți-au îngreunat sarcina în loc s-o poarte împreună cu tine. Poate că nici măcar biserica nu te-a putut ridica din starea în care te-ai aflat. Poate că simțeai cum vlaga ți se scurge din mușchi, din vene, din oase. Poate că nimeni nu s-a aplecat pe genunchi împreună cu tine când aveai nevoie. Poate că ți se părea ca și cum tot cerul s-ar fi năruit peste tine. Poate că de multe ori te-a durut inima care nu mai suporta atâta durere. Poate că sentimentul de durere te-a făcut să te simți ca un vas de lut care este zdrobit. Poate că și acum mai simți uneori cioburile din inima ta. Însă atunci când te simțeai zdrobit, sfărâmat, pus la pământ ți-ai adus aminte de Cuvântul Domnului care spune: Jertfele plăcute lui Dumnezeu sunt un duh zdrobit: Dumnezeule, Tu nu dispreţuieşti o inimă zdrobită şi mâhnită. ” (Psalmi 51:17); „Căci aşa vorbeşte Cel Preaînalt, a cărui locuinţă este veşnică şi al cărui Nume este sfânt: „Eu locuiesc în locuri înalte şi în sfinţenie; dar sunt cu omul zdrobit şi smerit, ca să înviorez duhurile smerite şi să îmbărbătez inimile zdrobite. ” (Isaia 57:15)

Domnul Isus a spus: Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi şi împovăraţi, şi Eu vă voi da odihnă. Luaţi jugul Meu asupra voastră şi învăţaţi de la Mine, căci Eu sunt blând şi smerit cu inima; şi veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre. Căci jugul Meu este bun, şi sarcina Mea este uşoară.” ” (Matei 11:28-30). Dragul meu cititor, îți spun din proprie experiență. Când am fost întristat, când inima mea era plină de durere apăsătoare, când am fost jignit, când nu mai aveam liniște, când aveam probleme în familie, când „prietenii” m-au părăsit cum se scutură zgura de argint când este lămurit, când simțeam că nu mai am nicio putere și că nu mai există poate nicio speranță pentru mine, am făcut un gest pe cât de simplu, pe atât de important: sfărâmat și cu o inimă grea și mâhnită, am căzut în genunchi înaintea Domnului și m-am rugat, dar m-am rugat fierbinte, de cele mai multe ori cu lacrimi. Lacrimi de durere, dar și de izbăvire. Lacrimi eliberatoare. Apoi m-am adâncit în Cuvântul Domnului, de unde am căpătat alinare. Cuvântul Domnului m-a ridicat și m-a făcut să văd altfel lucrurile, într-o altă lumină. De aceea, atunci când ai astfel de probleme, descarcă-te înaintea Domnului de ele plecându-ți genunchii la pământ, apoi umple-te de Cuvântul Său cel Sfânt! Vei vedea cu ochii tăi ce putere minunată vei căpăta și poate că Domnul îți va spune ca și lui Iosua: Întăreşte-te numai şi îmbărbătează-te, lucrând cu credincioşie după toată Legea pe care ţi-a dat-o robul Meu Moise; nu te abate de la ea nici la dreapta, nici la stânga, ca să izbuteşti în tot ce vei face. Cartea aceasta a Legii să nu se depărteze de gura ta; cugetă asupra ei zi şi noapte, căutând să faci tot ce este scris în ea; căci atunci vei izbândi în toate lucrările tale şi atunci vei lucra cu înţelepciune. Nu ţi-am dat Eu oare porunca aceasta: „Întăreşte-te şi îmbărbătează-te”? Nu te înspăimânta şi nu te îngrozi, căci Domnul Dumnezeul tău este cu tine în tot ce vei face.” ” (Iosua 1:7-9). DOMNUL SĂ-ȚI DEA BIRUINȚĂ ÎN TOATE LUCRURILE ȘI ÎN TOATE ÎMPREJURĂRILE!

AMIN!

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

