EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

MEDITAȚII ZILNICE PE MARGINEA PSALMULUI 119 (35) – „UN SFAT DE LA TATA”

Scrie un comentariu


cropped-bible-1

35. Povăţuieşte-mă pe cărarea poruncilor Tale, căci îmi place de ea.
(Psalmi 119:35)

 

Este un lucru minunat să poți, în calitate de copil, să beneficiezi de un sfat bun de la părinți. Dar este chiar o binecuvântare să poți, în calitate de Copil al Domnului, să beneficiezi de un sfat de la TATA. Părinții te pot sfătui în diverse lucruri ale acestei vieți străine și trecătoare pe pământ, dar TATA te sfătuiește asupra lucrurilor pe care trebuie să le treci cu bine ca să moștenești veșnicia. Căci ce este mai de preț: o viață de 60-70-80 de ani petrecută ca o continuă alergare sau o viață veșnică petrecută în compania Creatorului tău?

Psalmistul spune un lucru foarte important în acest verset: „căci îmi place de ea.”. poți urma o cale care nu-ți place? Poți face un lucru care nu-ți place? Poți învăța și practica o meserie pe care o detești? Poți, dar nu ai acea satisfacție a lucrului bine făcut, pentru că lucrurile pe care le faci, le faci de mântuială, doar ca să fie făcute, nu le faci cu dragostea cu care faci lucrul care-ți place. Profesia pe care o am îmi permite să spun acest lucru. Sunt profesor pentru învățământul primar, ceea ce îmi dă satisfacții deosebite, chiar dacă remunerația este așa cum este. Nu fac acest lucru neapărat pentru remunerație, ci îl fac pentru că încă de mic am visat să lucrez cu copiii. Iubesc această profesie și o fac cu mult drag. Abia aștept să mă reîntâlnesc cu copiii mei (așa le spun elevilor mei) și să stăm, în prima zi, la povești de vacanță. Fac acest lucru cu tragere de inimă, mi-e drag de ceea ce fac, iar copiii mă iubesc. Este foarte important să știi să te faci iubit. Dimineața se strâng ciucure în jurul meu și ne îmbrățișăm. La plecare, la fel. Făcând o comparație, cred că va veni ziua, care nu este departe, când Dumnezeu ne va strânge la pieptul Său, așa cum a spus David: Cât de scumpă este bunătatea Ta, Dumnezeule! La umbra aripilor Tale găsesc fiii oamenilor adăpost. ” (Psalmi 36:7) și cum a spus chiar Domnul Isus:Ierusalime, Ierusalime, care omori pe proroci şi ucizi cu pietre pe cei trimişi la tine! De câte ori am vrut să strâng pe copiii tăi cum îşi strânge găina puii sub aripi, şi n-aţi vrut! ” (Matei 23:37)

DOAMNE, AJUTĂ-NE SĂ ASCULTĂM ȘI SĂ URMĂM SFATURILE TALE PENTRU CA CEL RĂU SĂ NU AIBĂ VREUN CÂȘTIG DE LA NOI ȘI SĂ PUTEM STA CU TINE O VEȘNICIE! STRÂNGE-NE LA UMBRA ARIPILOR TALE CA SĂ NE ȘTIM LA ADĂPOST: NOI ȘI FAMILIILE NOASTRE!

 

AMIN!

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

