EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

AVERTISMENT – PERSOANĂ CU IDENTITĂȚI FALSE

Scrie un comentariu


semnul-exclamarii

În ultima vreme întâlnim pe internet tot mai multe persoane care se dau drept altcineva. Una dintre aceste persoane, care a lăsat și pe blogul meu mai multe comentarii, este un oarecare „dany” (acesta este unul dintre nikname-urile sale) care și-a însușit mai multe identități false. Două dintre aceste identități sunt cele ale cunoscuților frați păstori penticostali Cristian Ionescu și Laurențiu Balcan. Această făptură (pentru că, din păcate, nu-l pot numi om) a deschis și câte un blog pe numele fiecăruia dintre ei în care nu face altceva decât să înjure și să arunce cu noroi. Adresele celor două bloguri sunt: http://laurentiubalcan.wordpress.com/ și http://cristianionescublog.wordpress.com/. Adresele de mail de pe care a postat comentariile sunt: ciprianiulian.1989@yahoo.com (pentru Cristian Ionescu), laurentiubalcan@yahoo.com (pentru Laurențiu Balcan), dany@yahoo.com și Danypop1@yahoo.com și danypop1@yahoo.com (pentru nikname-ul „dany”). AVEȚI MARE GRIJĂ CU ACEST CAMELEON!

UPDATE: Mai nou, văd că frustratul acesta MI-A FURAT ȘI IDENTITATEA MEA, amenințându-mă că s-ar putea să apar pe „ceva saituri”. NU-I DAȚI CREZARE, NU SUNT EU! VERIFICAȚI ADRESA DE MAIL, a mea este: puchea_dorel@yahoo.ro. Gunoiul ăsta merită ignorat, nu-l băgați în seamă!

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

