EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

Daniel Bodnariu: CRISTI ȚEPEȘ Un om asa bun si credincios si plin de dragoste. A plecat prea repede, prea curand…dar ne vom reintalni cu siguranta

15 comentarii


Pe tvr.ro nu am văzut nimic, deși Cristi Țepeș era angajatul TVR. Păcat!…

CrestinTotal.ro

58343_1534611479868_863121_nDaniel Bodnariu: CRISTI ȚEPEȘ Un om asa bun si credincios si plin de dragoste. A plecat prea repede, prea curand…dar ne vom reintalni cu siguranta.

Il Cunosteam pe Cristi de departe, din reportajele lui din materialele video din care se vedea profesionalismul, daruirea cu care lucra, si dragostea lui de Dumnezeu, dar niciodata nu l-am cunoscut pe Cristi cum am facut-o acum, in zilele acestea, cand familia fratelui meu este greu incercata. M-a sunat la telefon, nici nu stiu de unde a aflat numarul meu si imediat s-a oferit sa ne ajute, sa plece in Norvegia, sa faca un

Vezi articol original 244 de cuvinte mai mult

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

15 gânduri despre „Daniel Bodnariu: CRISTI ȚEPEȘ Un om asa bun si credincios si plin de dragoste. A plecat prea repede, prea curand…dar ne vom reintalni cu siguranta

  1. Pe canalul TVR, nu ai vazut nimic, dar ce vroiai sa vezi? Sa faca publicitate ca la Vadim? Nu pot sa se ocupe de toti angajatii care mor. Ce avea special Cristi asta?? Nu era tot un om, ca alti angajati??

  2. Si daca nu era realizator de emisiuni crestine atunci nu era important pe tine.

  3. Dar daca orice om este important de ce nu ai scris despre tipa de la Antena 3?? Asta ar trebui sa insemne ceva.

    • Uite că nu am fost inspirat! TU ai scris despre ea? Pe de altă parte, Cristi Țepeș a fost frate de credință cu mine, chiar dacă nu ne-am cunoscut. Apoi, nu cred că e problema ta despre cine scriu eu și despre cine nu! Devii cam impertinent, nu crezi? Eu zic să te oprești aici cu impertinența!

      • Nu ai fost deloc inspirat. Eu nu am scris despre ea si despre altii pt ca nu imi pierd vremea sa scriu despre oameni pe care nu ii cunosc. Cu atat mai mult nici ei nu ma cunosc, la fel cum nici Cristi nu te-a bagat in seama.
        Insa este urat din partea ta sa cataloghezi si sa judeci un om care nu este de credinta cu tine. Daca ti-ar cere ajutorul o matusa sau vreo femeie vaduva, batrana, tu nu ai ajuta-o pt ca nu face parte din cultul tau si ai da-o la o parte.

        Iti amintesc despre pilda samariteanului milostiv. Aceasta ar trebui sa iti sune si sa reflectezi asupra intamplarilor, sa iei aminte pt ca si acolo un strain il ajuta pe cel cazut la pamant (aveau cerdinte si veneau din popoare diferite). Dar il ajuta fara sa faca diferenta asa cum faci tu.

        • Nu fac nicio diferență. Diferența o faceți chiar voi prin comportament. Tu nu ai nicio compasiune, de aia nu ai scris despre familia Bodnariu (sau despre alții). În schimb, crezi că te pricepi să judeci pe alții care, CULMEA, au încercat să facă CEVA, după puterile lor. Tu nu ai dreptul să-mi impui mie pe cine să ajut și pe cine nu! N-am să ajut niciodată pe unul (sau una) care nu-L respectă pe Dumnezeu, indiferent din ce cult ar face parte! Ajut pe ORICINE (dacă am posibilitatea), indiferent de cult, dacă merită.

          • Ba da faci mari diferente. Aici te-am prins. Noi nu facem diferente, nu suntem invatati sa nu ii privim cu respect deplin pe cei care nu sunt ca mpo. Sper ca ti-a sunat pilda samariteanului milostiv.
            Eu am o compasiune pt familia Bodnariu. Am fost in Londra in Belgrave la ambasada. Dar nu o sa stau sa scriu toata ziua fara sens, fara logica si fara sa am rezultate. Alea sunt vorbe-n vant.
            Trebuie fapte. Si uite cate lume s-a mobilizat din alte culte(in special ortodocsi) sa ajute si multi dintre prietenii mei, pt ca noi nu dezbinam si nu ii judecat pe altii dupa orientarile religioase.

            Adevarul fiind spus, tu esti un soi de om care a aderat asa la religia asta, si vrei sa pari important, sa ai putere sa fii in centrul atentiei, chiar daca nu o cere nimeni sau nu te observa nimenea,
            Sa stii ca lumea asta nu graviteaza in jurul vostru. Habotnicia strica omenia.

  4. Da da ai ramas nervosule. Stai sub saltea si te calmeaza. Nu o sa te bata nimeni la cap.

    • Pentru că văd că impertinența ta este din ce în ce mai mare, pentru că îmi respect foarte mult pe cei 200-300 de vizitatori din fiecare zi ai blogului meu (posibili cititori) și pentru că nu doresc ca ei să ia parte la acest (să-i zicem) „dialog” steril al nostru, eu mă voi opri aici. Nu doresc să mai intru în discuții contradictorii cu tine. Dar fii pe pace, ești binevenit pe blogul meu atâta vreme cât păstrezi un limbaj civilizat. Fii binecuvântat (dacă vrei, desigur)! 🙂

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

