EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

Ben Oni Ardelean Scrisoare: Cazul familiei Bodnariu a fost prezentat si presedintelui Klaus Iohannis

23 comentarii


Pastor Ciprian Barsan


Sursă poză:vest24.ro

Politicienii au semnat aceasta scrisoare deschisa catre presedintele Romaniei. Cazul familiei Bodnariu a fost prezentat si presedintelui Klaus Iohannis prin intermediul scrisorii de mai jos. Ben Oni Ardelean

https://rodiagnusdei.wordpress.com/2015/12/22/ben-oni-ardelean-scrisoare-cazul-familiei-bodnariu-a-fost-prezentat-si-presedintelui-klaus-iohannis/

Vezi articol original

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 44 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

23 de gânduri despre „Ben Oni Ardelean Scrisoare: Cazul familiei Bodnariu a fost prezentat si presedintelui Klaus Iohannis

  1. Se pare ca el este prezentat si aici la emisinea de pe RTV.

  2. Emisiunea nu este idioata. Insa eu am ramas cu un gust amar pt ca faptele enumerate acolo sunt cat se poate de reala. Haide sa nu spunem ca toate..dar majoritatea sunt. Au pastorii la bani frate..ca ii fac pe enoriasi si pe alti lideri de cult sa para copii mici.

  3. Asa justifici bogatia unor „slujitori„ de la altar?
    Alea sunt mai mult afaceri. Nu este bine sa tragi banii cu japca de pe oameni. Zeciuiala o dadeau fariseii si o dau si astazi tot ei.
    Fpate capitol 8 19. Zicând: Daţi-mi şi mie puterea aceasta, ca acela pe care voi pune mâinile să primească Duhul Sfânt.
    20. Iar Petru a zis către el: Banii tăi să fie cu tine spre pierzare! Căci ai socotit că darul lui Dumnezeu se agoniseşte cu bani.

    • 1. Noi nu avem NICIO TREABĂ cu biserica universală, îi considerăm niște eretici!
      2. Poate-ți sună cunoscut: „„8. Se cade să înşele un om pe Dumnezeu cum Mă înşelaţi voi? Dar voi întrebaţi: „Cu ce Te-am înşelat?” Cu zeciuielile şi darurile de mâncare. 9. Sunteţi blestemaţi câtă vreme căutaţi să Mă înşelaţi, tot poporul în întregime!
      10. Aduceţi însă la casa vistieriei toate zeciuielile, ca să fie hrană în Casa Mea; puneţi-Mă astfel la încercare, zice Domnul oştirilor, şi veţi vedea dacă nu vă voi deschide zăgazurile cerurilor şi dacă nu voi turna peste voi belşug de binecuvântare. ”
      (Maleahi 3:8-10)
      NU S-A ABOLIT, SĂ ȘTII!

      • 1. Nici o treaba. Interesant ca si la voi in biserici este ca la ei. Pastorii la fel, cantaretii la fel. Daca ei sunt eretici de ce nu ai fi si tu unul. De ce te-ai pus in ipostaza de judecator?

        2. Poate-ți sună cunoscut Apostolul spune in 2 corinteni Cap. 9
        Fiecare să dea cum socoteşte cu inima sa, nu cu părere de rău, sau de silă, căci Dumnezeu iubeşte pe cel care dă cu voie bună.

        1 corinteni capitol 16
        2. În ziua întâi a săptămânii (Duminică), fiecare dintre voi să-şi pună deoparte, strângând cât poate.

        • Așa, și? Ți-am cerut eu ție zeciuială? Dacă eu vreau să dau MAI MULT de 10%, ai tu vreo problemă? Cam insiști în impertinență!

          • Ai prezentat numai din vechiul Test. In Noua lucrare spune sa dea fiecare cat vrea , din inima.
            Tu poti sa dai cat vrei, nu are nimeni treaba ta, dar presupun ca stiai de ceea ce a spus apostolul la corinteni. De ce ai ocolit acele aspecte?

            Eu nu insist in nimic. Tu te-ai facut judecator numindu-i eretici pe altii care sunt ca si voi pana la urma.

            • Păi și crezi că noi dăm fix 10%? Exact ce spuneam mai înainte: „Dacă eu vreau să dau MAI MULT de 10%, ai tu vreo problemă?” Vezi că te faci singur de râs? Nu am ocolit nimic. Ereticii ăia despre care ai zis nu au nicio legătură cu noi. Nu ne vizităm, nu ne rugăm împreună etc.! Mai bine mă rog cu un ortodox sau un catolic decât cu ăia!

              • Poti sa dai cast vrei, nu ma intereseazsa, insa trebuia sa vezi ca in Cor…nu ne specifica de o suma exacta. Tu poti sa dai tot, eu nu am treaba,
                Ai ocolit de buna voie. Tu te faci de ras, nu eu.
                Iar ereticii aia, ei reprezinta majoritatea voastra, in America sau Africa. Si aici negrii cam asa sunt.
                Romanii sunt mai rezervati mai traditionali si mai linistiti, pt ca batranii si parintii lor au in spate mediul ortodox, chiar daca nu vor recunoaste asta. Dar in cativa ani si ei vor fi exact ca aceia pe care ii faci tu eretici, chiar mai rau.

  4. Si eu nu privesc cu invidie. Relatia mea este si trebuie sa fie cu Dumnezeu. Nu cred ca am nevoie sa platesc zeciuiala ca sa ma iubeasca Dumnezeu mai mult.

    • Tu nu ai nicio relație cu Dumnezeu, după cum se poate vedea. Dar, mă rog, nu e treaba mea asta! Zeciuiala nu este un preț pentru iubirea lui Dumnezeu. Așa crezi tu, că noi cumpărăm iubirea lui Dumnezeu cu bani? Te înșeli, prietene! Dumnezeu ne iubește necondiționat. Dar când noi dăm zeciuiala, noi nu dăm nimic, de fapt, de la noi. Știai? Pentru că, de fapt, noi înapoiem lui Dumnezeu o parte din ceea ce ne-a dat. Iar dacă zeciuiala nu o dai din toată inima și cu credință, nu are nicio valoare. Ca să nu mai zic că din zeciuială se asigură întreținerea bisericii… Sigur, la voi nu e cazul, că la voi mai intervine și statul sau autoritățile locale, în măsura bugetului…

  5. De ce nu am relatie cu Dumenzeu?. Lasa ca ai tu atata timp cat te minti pe tine. Zeciuiala era in vechime, insa astazi unii folosesc unele parti din Biblie pt a justifica banii. iar felul in care mi-ai recomandat sa dau zeciuiala si sa nu fiu invidios…lasa de dorit. Eu oricum nu sunt invidios.
    Daca tot am vorbit de bani uite ca si la voi intervine statul si autoritatile locale cu bani.

    https://beniamincruceru.wordpress.com/2011/01/14/de-cati-bani-au-%E2%80%9Ejefuit%E2%80%9D-legal-bisericile-baptiste-statul-roman/

    http://www.timponline.ro/bisericile-primesc-600-000-de-lei-de-la-consiliul-judetean-cum-sunt-impartiti-banii/

    E bine de stiut.

  6. Ba da, mi-ai recomandat.
    @@@ Roagă-te și tu Domnului cu credință, dă și tu zeciuială și vei vedea dacă Domnul nu va deschide zăgazurile cerurilor@@@

    Si am vazut amandoi ca se dau bani la toate cultele.

  7. Macar arata putina demnitate. Nu mai minti.

    • Pentru că văd că impertinența ta este din ce în ce mai mare, pentru că îmi respect foarte mult pe cei 200-300 de vizitatori din fiecare zi ai blogului meu (posibili cititori) și pentru că nu doresc ca ei să ia parte la acest (să-i zicem) „dialog” steril al nostru, eu mă voi opri aici. Nu doresc să mai intru în discuții contradictorii cu tine. Dar fii pe pace, ești binevenit pe blogul meu atâta vreme cât păstrezi un limbaj civilizat. Fii binecuvântat (dacă vrei, desigur)!

  8. Vorbele tale..pt ultima data….
    @@@ Roagă-te și tu Domnului cu credință, dă și tu zeciuială și vei vedea dacă Domnul nu va deschide zăgazurile cerurilor@@@…

    Dar nu ai demnitate sa recunosti.

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

