EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

PLAN DE CITIRE A BIBLIEI ÎNTR-UN AN – BIBLIA ÎN FIECARE ZI (27)

Scrie un comentariu


Încep prin a ruga cititorii blogului meu să mă ierte pentru faptul că, din lipsă de timp, nu am mai postat textele zilnice de studiu biblic, conform calendarului de citire a Bibliei într-un an. Eu, însă, am urmat acest calendar, astfel că studiul meu biblic personal a decurs în felul următor:

SĂPTĂMÂNA 23 (duminică, 2 iunie – sâmbătă 8 iunie): Psalmii 25-45;

SĂPTĂMÂNA 24 (duminică, 9 iunie – sâmbătă 15 iunie): Psalmii 46-66;

SĂPTĂMÂNA 25 (duminică, 16 iunie – sâmbătă 22 iunie): Psalmii 67-87;

SĂPTĂMÂNA 26 (duminică, 23 iunie – sâmbătă 29 iunie): Psalmii 88-108.

Începând de astăzi, tot din lipsă de timp, voi posta numai titlurile textelor zilnice de studiat, urmând ca fiecare dintre noi să deschidem Sfânta Scriptură și să citim în particular.

Așadar:

1. DUMINICĂ, 30 IUNIE: Psalmii 109-111:

2. LUNI, 1 IULIE: Psalmii 112-114;

3. MARȚI, 2 IULIE: Psalmii 115-118;

4. MIERCURI, 3 IULIE: Psalmii 119;

5. JOI, 4 IULIE: Psalmii 120-123;

6. VINERI, 5 IULIE: Psalmii 124-128;

7. SÂMBĂTĂ, 6 IULIE: Psalmii 129-132.

(Va urma)

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 49 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.