EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

Info 16.09.2023

Scrie un comentariu


Cu privire la starea de sănătate a soției mele, vă informez următoarele:
– azi am fost la ea la spital și se află pe secție;
– am vorbit cu doctorița care este în echipa domnului profesor Octav Ginghină, cel care a operat-o pe soția mea și mi-a spus că: operația a reușit; i-au fost extirpate uterul, ovarele și anexele, rezultatele fiind disponibile cam într-o lună; la externare ni se vor comunica toate restricțiile pe care le va avea, precum și toate celelalte informații necesare, inclusiv un număr de telefon care ar putea fi folosit dacă va fi nevoie; este posibil ca externarea să fie luni, după ora 14;
– astăzi i-au fost scoase sondele;
– nu are dureri mari;
– starea ei este una optimistă pentru că știe că este în mâna Domnului.
Dumnezeu este Cel care ne-a făcut trecere, deoarece am înțeles că la acest domn profesor nu ajunge oricine. Dar lupta în post și rugăciune continuă. Slavă Domnului!

Autor: Dorel Puchea - Biserica „Harul” Lehliu Gară

profesor, 49 de ani, creștin penticostal, îndrăgostit de Dumnezeu, de natură și de profesie

Lasă un răspuns, dar fără jigniri și vulgarități! Acestea vor fi șterse și înlocuite cu (...).

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.