EvangheBlog – Un blog din suflet, pentru suflet

„Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viața veșnică.” (IOAN 3: 16) „Dacă cred că există Dumnezeu şi El nu există, n-am pierdut nimic. Dar dacă nu cred că există şi El există cu adevărat, atunci am pierdut foarte mult.” (BLAISE PASCAL, filosof, matematician și fizician creștin francez)

4.000 de oameni au mărşăluit la Iaşi în semn de solidaritate cu familia Bodnariu

Scrie un comentariu


CrestinTotal.ro

4.000 de persoane au mărşăluit astăzi în centrul Iaşiului în semn de solidaritate cu familia Bodnariu din Norvegia. Oamenii au protestat paşnic împotriva deciziei Organizaţiei „Barnevernet” de a-i scoate din familie pe cei cinci copii ai lui Marius şi Ruth Bodnariu, care au fost astfel separaţi de părinţii lor. Ştiri pe aceeaşi temă Sute de oameni protestează în centrul Clujului pentru familia Bodnariu… Peste 2.000 de persoane au participat la Sibiu la un marş de susţinere… În jur de 4.000 de oameni au ieşit sâmbătă, 30 ianuarie, în centrul Iaşiului pentru a apăra valorile familiei creştine.

Citeste mai mult: adev.ro/o1rpar

Vezi articolul original

Această galerie conține 5 fotografii.

Poze/ Video: Protest la Bistrita pentru familia Bodnariu

Scrie un comentariu


CrestinTotal.ro

Peste o mie de persoane de toate vârstele şi din toate colţurile judeţului s-au adunat, sâmbătă la prânz, în faţa Palatului Administrativ să protesteze pentru susţinerea familiilor Bodnariu, Nan şi a altor familii cu experienţe similare, ai căror copii au fost luaţi de instituţia de protecţie a copilului din Norvegia, Barnevernet. Printre manifestanţi s-au aflat primarul Bistriţei, Ovidiu Creţu, subprefectul Ovidiu Frenţ, primarul din Căianu Mic, Paul Ştir, managerul Rombat Ioan Repede, consilierul judeţean Samuel Coman, fostul comisar şef al Gărzii de Mediu, Maxim Pop.

Vezi articolul original

Această galerie conține 4 fotografii.

Poze/ Video: Protest la Cluj Napoca pentru familia Bodnariu

Scrie un comentariu


CrestinTotal.ro

La Cluj s-au adunat în jur de 1.000 de oameni, mame şi taţi cu cărucioare sau cu prichindei de mână, vârstnici cu pancarte prin care militau pentru reunirea familiei Bodnariu. Protestul lor a fost unul paşnic şi s-a întins pe durata a două ore, între 13.00 şi 15.00. Oamenii adunaţi au ascultat discursurile preoţilor de diferite rituri care se aflau pe o scenă amenajată la începutul Bulevardului Eroilor, în locul cunoscut clujenilor sub de numire La Clopot. Nu s-a mărşăluit prin oraş.

Citeste mai mult: adev.ro/o1rnqx

Vezi articolul original

Această galerie conține 5 fotografii.


Scrie un comentariu

ISUSE, AM NEVOIE DE TINE! (2)


4555031

Rugăciune:

Isuse, am nevoie de Tine! Tu ești Domnul, Dumnezeul și Regele meu. Ești vrednic de toată închinarea mea. Ajută-mă, prin harul Tău, să Te cunosc și să Te iubesc atât de mult și de profund încât lucrurile acestei lumi să pălească și să pară total neinteresante.

Vreau să mă închin Ţie și numai Ţie. Nu vreau să fiu produsul culturii în care trăiesc. Sunt în Tine; vreau să fiu una cu Tine. Leagă-mi inima de a Ta, pune adevărul Tău adânc în inima mea. Nu numai că vreau să Te cunosc pe Tine şi Cuvântul Tău, vreau și să îmi doresc să renunț la păcat și să Te urmez pe Tine şi cuvântul Tău. Ajută-mă să mă închin Ţie în duh şi în adevăr.

Am nevoie de puterea, harul şi dragostea Ta pentru ca, indiferent ce îmi stă înainte, să pot răspunde fiecărei situaţii, persoane şi încercări aşa cum Tu ai răspunde — totul pentru gloria Ta. Nu vreau să îți răspund doar la suprafață, ci din interior, din râul de apă vie. Vreau să fiu atât de aproape de Tine, Isuse, încât Duhul Tău să curgă din mine în tot ce spun şi fac. Fie ca toată bucuria mea să o găsesc în Tine.

Fie ca pe Tine să Te înalţ în tot ce spun şi fac. (Psalmul 42:1-2a; Galateni 2:20)

Oriunde aş fi, orice aş face, orice versete aş citi sau orice cântec aş cânta, doresc ca mintea, puterea şi inima mea să fie concentrate asupra Ta, nu asupra mea şi asupra circumstanţelor în care mă aflu. Te vreau numai şi numai pe Tine.

Indiferent dacă

reuşesc sau eşuez,

câştig sau pierd,

dacă sunt sărac sau bogat,

acceptat sau respins,

cunoscut sau uitat,

doresc să fiu mulţumit ştiind că Tu eşti al meu, iar eu sunt al Tău.

Fie ca ţinta mea principală să fie a Te iubi şi a fi iubit de Tine, a-Ţi fi plăcut şi a Te sluji. Ajută-mă să îmi văd păcatul, să îl plâng şi să mă lepăd de el, prin harul Tău. Ajută-mă să îmi fie foame şi sete după neprihănirea Ta.

Doamne Isuse, dă-mi harul, mila şi bunătatea Ta pentru a mă ajuta să Te văd, să Te cunosc, să Te iubesc şi să fiu una cu Tine. Îţi mulţumesc, căci Cuvântul Tău îmi spune că, dacă voi cere ceva în Numele Tău şi după voia Ta, vei face. Amin. (Ioan 14:13-14)

Sursa: https://www.bible.com/ro/users/pucheadorel/reading-plans/836-jesus-i-need-you?day=2&id=836-jesus-i-need-you